Zde jsem sepsal nejčastější otázky se kterými se setkávám při vyřizování objednávek, nebo komunikace se zákazníky:
Máte kamennou provozovnu?
Nemám, eshop je výhradně online obchod a provozovnu, nebo obchod neprovozuji. Můžeme se potkat osobně při předání objednávky. Jinak objednávky zasílám prostřednictvím Zásilkovny, nebo dopravcem na adresu.
Máte vše co je označeno skladem skutečně fyzicky skladem?
Ano. Vše co je označené skladem mám fyzicky u sebe. U zboží je uvedeno i orientační množství, které mám ihned k dodání. Může se stát, že mojí chybou něco skladem nemám, nebo při vyřizování objednávky zjistím, že kvalita není ideální a domluvím se s vámi na náhradě.
Proč jsou na krabicích (boxech) ty nálepky Kouření škodí zdraví? Můžete mi poslat nějakou bez těch nálepek?
Protože to vyžaduje zákon a neoznačené tabákové výrobky (boxy) nemohou být prodávány, tudíž bohužel nemůžu vám dodat boxy bez nálepek v zákonem dané velikosti.
Kolek, nebo nálepka byly porušeny. Jde o nějakou chybu?
Vždy kontroluji co vám posílám. Stejně tak to obykle dělají moji dodavatelé. Porušný kolek, nebo nálepka fabriky nejsou vada, nebo chyba, ale vaše ochrana.
Proč po mě chcete kopii dokladu? Není to proti zákonu, nebo GDPR?
Zákon hovoří jasně: při online objednávce je prodejce povinnen zkotrolovat zletilost objednávajícího. Zde je uvedeno co je dostačující a co nikoli: klikněte sem
Pokuty za nedodržení povinnosti jsou značné a ač si o tom můžeme myslet co chceme, je to nezbytnost. Jde naštěstí jen o jednorázovou akci a proto je nastavena automatická registrace, aby jste nemuseli dokládat vždy znovu svůj věk.
Upozornění:
Tato stránka obsahuje tabákové výrobky a alkohol. Vstupem potvrzujete, že je vám více jak 18 let.